Modul SAP, který podporuje řízení servisních procesů od příjmu požadavků a plánování servisních zásahů až po jejich realizaci a vyúčtování. Pomáhá zlepšit zákaznickou zkušenost, optimalizovat náklady servisu a poskytuje přehled o výkonnosti servisního týmu.
Procesy, které budeme v rámci kurzu procházet: Základní principy řízení v SAP CS modulu Vazba PM a SD dat v modulu CS Hlášení poruch a servisních zásahů Objednávka zákaznických služeb Potvrzení služeb a spotřeba materiálu Nabídka služeb Fakturace služeb DIP Profil Kontrakty a objednávky v SAP CS Rozšiřující oblasti školení…
Obsah kurzu SAP CS 30 | Customizace a support v SAP CS Customizační objekty Zvláštnosti CS – DIP, kontrakty atd. Základy LSMW a tabulek v SAP CS Analýzy problémů a nastavení v CS Informace o kurzu SAP CS 30 | Customizace a support v SAP CS…
SAP kurz CS20 je zaměřen na tvorbu pracovního centra, zařízení, nákup externích služeb, sériová čísla, rezervace materiálů aj.
Obsah kurzu SAP CS 10 Základní principy řízení v Customer Service Údaje o materiálu Oznámení zákaznických služeb Objednávka zákaznických služeb Potvrzení služeb a spotřeba materiálu Nabídka služeb Fakturace služeb Informace o kurzu SAP CS10: Úroveň obtížnosti: základní i pokročilý Forma kurzu: skupinový i individuální Typ kurzu: prezenční Jazyk výuky: český Lektor kurzu: TBD Termín…
Chief Revenue Officer
CEO
ERP/SAP Trainer / Business Developer